16 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni Ev (:

Merhabalar,

Uzunca bir zamandır sanal alemden ve cicilerimden uzak kalmıştım. bu hem blogların kapanmasıyla alakalı oldu ama en çok ev taşıma işimizle alakalıydı. Hayatımda ilk kez ev taşıdım. Zor olduğunu az-çok tahmin ediyordum ama bu kadar olacağı aklıma gelmezdi. yaklaşık olarak 4 gündür uğraşıyoruz. anca acil ihtiyaçları giderebilecek kadar yerleştik. Gerçi o kadar yorgunum ki yavaş yavaş yapıyorum işleri. kendimi daha fazla yormadan.. Efemu da akşamları bana yardımcı oluyor. Ama sağolsun canım Annem yardıma koştu..Zaten o yardım etmeseydi sanırım bu kadar asla yerleşemezdik :))
Yeni evimi çok sevdim. ilk gün biraz yadırgadım ama zamanla o da geçecek..inanıyorum :)) şimdilerde taçlar ve mini ev şenlendiricilerim için bekleyen siparişlerimi tamamlayıp onları kargolamaya çalışıcam. bloguma yazmayı çok özlemişim.sanki artık her sabah yazarım gibi geliyor :) okumaya değer bulan da dolaşır satırlar arasında..okunmasa da dert değil..ben yazıyor olmayı tercih ediyorum..
bir yandan dersane devam ediyor.haftanın 3 günü.. o da yorucu ve yoğun geçiyor..bugün gidicem mesela..
herkese mutlu bir gün diliyorum..
sevgilerimle..

Hiç yorum yok: