31 Temmuz 2011 Pazar

Hayırlı Ramazanlar!

Yaz gelmedi gelmedi derken birden bastıran ve ciddi anlamda bunaltan sıcak kendimi denize atmama sebep oldu desem yeridir. Malum bu pazartesi Ramazan başlıyor. Biz de ailecek ramazandan sonraya atmıştık tatil planımızı. Gerçi bu yıl ki tatil planımız gidip deniz kıyısında bir yerde 10 gün geçirmek değildi ama bekleyemedik ramazanın gelip geçmesini! çıldırmıştık ve dün attık kendimizi Kumbağ'ın serin sularına.. Kalabalık değildi çok fazla. Eminim bugün daha da kalabalıktır. Gidişimiz 2 saat sürdü.Kahvaltıyı babamın Erenköy Ermus'tan aldığı simitler-poğaçalar ve açmalarla tamamladık..Güne biraz uykulu başladık ama denize girdiğimizde her şey geçti..Büyük bir mutluluk vardı hepimizde. Annecime Efemu pembiş bir makarna aldı. O onunla yüzdü :)) Bababm-Efemu ve ben de keyfimize göre bazen birbirimize sataşarak harika 3 saat geçirdik..Evet tam 3 saat denizde kalmışız :)) Çıktığımızda acayip acıkmıştık..Ehehhe annemin nefis zeytinyağlı dolmaları imdadımıza yetişti..Çamların altında buz gibi bir tepede hem biraz dinlendik hem de mangalımızı yaptık! Öğlen sıcağını çamların altında atlattıktan sonra denize ikinci kere çıkarma yaptık! Ahh ne güzeldi..En az 2 saat de öyle oyalandık denizde.Zaten zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Sadece babamın; ''heralde ikindi vakti oldu ben bi çıkayım'' demesiyle saati öğrendik :) Muhteşem bir cumartesiydi..Ramazana bomba gibi hazır bir şekilde giricez inşallah..
Tatil planımızı da denizde yüzerken şekillendirdik! Bu sene işte deniz kenarında 10 gün geçirmeyelim diyordu Efemu..Gezelim diyordu..Cennet ülkenin gidebildiğimiz köşelerine gidelim! Zaten benim gezme potansiyelim hepsinden fazla :)) Bana uyardı ama dün deniz çeldi aklımızı..10 günlük planın yarısını denize ayırmaya karar verdik. Geri kalanıyla da Kayseri'ye gidip babannemi ziyaret edicez.Diğer akrabalarımızı görücez..Ordan dönerken benim aklımda karadenize çıkıp İstanbula ordan gelmek! Aslında en çok doğu karadenize gitmek istiyorum..Çekiyor oralar beni ama kısmet tabi..Bu arada 2ye böldüğümüz tatil planımız aile meclisimizde henüz onay sürecine bile gelmedi! :)

Ve işte geldi Mübarek Ramazan ayı.. Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum! Mutluluk,huzur ve sükunet içinde geçecek bir Ramazan olsun inşallah..Eminim orucu tutanlara Allah gücünü ve kuvvetini verecektir..Güneşin altında hem çalışıp hem orucunu tutanlara Allahım bin kat sevap versin.. bize de versin :) Herkese iyi Ramazanlar!

Ramazan boyunca İstanbulda etkinlikler Feshane'de ve Beyazıt Meydanında olacakmış..Ramazan'da oraların havası bir başka oluyor..Bu sene de Efemu ile mutlaka gideriz.

Sevgilerimle..

Mahperi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır yazmamışsın .. nasılsın ???

pelince

M@hPéRÎ dedi ki...

Pelincim iyiyim çok teşekkür ederim..Uzuunca bir zamandır yazmıyorum.Özledim de aslında blogdaşlarımı.. inşallah en kısa zamanda tekrar başlayabilirim paylaşımlara..

Sen nasılsın?