28 Haziran 2010 Pazartesi

Keyifli P@z@r Günü!!

işte ben buralarda tatilin tadını çıkarıyorum..can dostlarımla beraberdim dün.Zeyneb'in istanbulun öteki ucundan üşenmedi evime geldi. ilk kez geldi.beni mutlu etti. Naranım da geldi. çok keyifli bol sohbetli bir gün geçirdik. :)) bugün de evdeyim. bekleyen 1-2 siparişimi tamamlamayı düşünüyorum.ama onun öncesinde blog severlerle paylaşmak istediğim eğlenceli bir tarif var. resimleri de var. aslında tarif tamamen Dr. Oetker'in :) ben sadece denedim.onayladım. öneriyorum. Dediğim gibi dün misafirlerim vardı.elimden geldiğince onlara uygun eğlenceli mamalar ikram etmek istedim. ama bence en eğlencelisi pembe cupcakelerimdi :) uzun zamandır denemeyi düşünüyordum. yapımı da çok kolay. kutu içinde gerekli ne varsa hepsi mevcut. mutlaka deneyin derim. fotoğrafların yanında bahsettiğim ürünün kutusunun da resmini ekledim ki marketlerde görünce aklınıza gelsin :))
işte buyrun hanımlar..




2 yorum:

dilsuhte dedi ki...

ay ben yedim ki bunlardan, hem de senin elinden çıkma :)

M@hPéRÎ dedi ki...

hehe afiyet bal şeker olsun cnmcmmm :) her zaman bekliyorummm ;)