19 Ekim 2010 Salı

program..sonrası..bugün..

Bloguma birkaç gündür yeni şeyler yazamadım. ilk olarak programdan kısaca bahsedeyim..11 ekimde İkbal Hanımın programı benim için çok keyifli geçti. Tüm ekip çok ilgilendiler sağolsunlar..sonrasında gelen tebrikler de beni çok mutlu etti :) blogdaşlardan selam gönderenlerin selamlarını ilettim :) sevgilerini gönderdiler. İkbal hanım tvde göründüğü gibi çok samimi bir hanımdı.benim programa katıldığım gün biraz sıkıntılıydı. ama yine de çok ilgilendi sağolsun :) 
bugünlerde hayatımda yeni bişeyler var. elimde seramik hamuru..çok eğleniyorum :) çiçekler böcekler yapıyorum. henüz satış amaçlı bir tasarım hazırlamadım seramikten.ama kumaş çiçekle birlikte seramik çiçeği de tasarımlarımda kullanıcam mutlaka..
dün bir kapı çelengi yaptım seramikten.en kısa zamanda fotoğrafını paylaşıcam..
blogdaşları uzun zamandır ziyaret edemiyorum.. bugün bakıcam inşallah..neler yapıyoruz nasılız diye :)

hepinize mutlu bir gün diliyorum..hava kapkara olsa da bizim günümüz rengarenk olsun.. :)
aklıma sertap erenerin rengarenk şarkısı geldi :) klibini sevmedim ama :p

Hiç yorum yok: