17 Ocak 2010 Pazar

17 ocak Kadıköy gezmecesi

Efemumla beraber dün kadıköy sokaklarını arşınladık.. aslında yola önce tiyatro niyetiyle çıksak da tahmin ettiğimiz gibi geç kalmıştık :) zaten niyetimiz gezmekti..bir bakıma sevindik bile desem yeridir :))

tabi bu kadıköy özleminin ateşlenmesine sebep olan Çelebi74'ün bloğunda paylaştığı Kadıköy Turu oldu :) oralardan telaş içinde geçmek başka, rahat rahat gezmek başka.. bu sefer Efemuyla hernagi bir amaç için yürümedik.. soğuk bir gün olmasına rağmen biz çok eğlendik.

tiyatro niyetiyle başlayıp en son Halil Lahmacun'da son bulan gezintimizin kısa özeti şöyle :) tiyatrodan bilet alamadan dönünce biz de beşiktaş iskelesinde manzarayı izleyip, kendimizce fotoğraflar çektik..sonra  son devrin en kapsamlı aktarlarından birinden tane kuşburnumuzu aldık.akşama demlemek niyetiyle.. sokaklardan bir sokağa girdikki amaninnn Bijuland :)))  bijuland'ın sokağından geçip de boncuk almamak olur mu dedik hemen daldık dükkana :) seramikten yapılma harika boncuklar aldım. en kısa zamanda kolye haline gelmiş fotoğraflarını bloguma eklicem..
ordan bahariyeye doğru çıkarken harika bir sokak tiyatrosu' na denk geldik. ve dedik: niyet cidden önemli :)) ilk kez rastlamıştık kadıköyde.süreyya sinemasının hemen yakınında biri kız biri erkek iki oyuncu sanat icra ediyorlardı :) ve biz de büyük bir keyifle izlemeye koyulduk.. bizim gibi çok kişi meraklı gözlerle bakıyordu.. oyuncuları rahatsız etmemek adına farkettirmeden fotoğraflarını çektim..flaşsız olduğu için benim eski püskü kameramın performasının iyi olmadığını sizler de farkedeceksiniz :)

bahariyeden boğaya doğru inerken gördüğümüz kalabalık içimizi ısıttı..iyiki gelmişiz dedik :) ve bir de ne duyalım..  :)))harika bir müzik sesi geliyor bir yerlerden.. evet evet tulum sesi bu!! :)) biraz da onları izleyip Halil Lahmacun'un yolunu tuttuk.. sıcacık çıtır çıtır lahmacun bu yorgunluğun üstüne iyi gitti.. anlayacağınız harika bir gün geçirdik eşim Efemuyla :)





 
 

 
 






2 yorum:

celebi74 dedi ki...

canımmmmmm
güzel bir gün güzel bir post ve içersinde anılmış olmaktan çok mutlu oldum.. bir dahaki sefer haberleşelim kuzu.. bu seferde ortak bir gezi yapalım.. :))

M@hPéRÎ dedi ki...

çelebicim senin postun sayesinde başlayan kadıköy gezmecemi anlatırken seni anmamamk olmazdı :) bi dahaki sefere beraber yapalım.sen beni o züccaciyeciye götürürsün ben de seni halil lahmacuna götürürüm :)))
güçlerimizi birleştirelim eheueheu