19 Ocak 2010 Salı

saçmalama hakkımı sonuna kadar kullandım.. mutluyum :))

saçmalama hakkımın sonuna kadar kullanıldığı harika 2 finali geride bırakmanın mutluluğu var şu an içimde.. dudaklarımdan tercümesi gayet kolay :) günün sonunda mutluluğum KahveDünyası Göztepe'de cheesecake ile ödüllendirildi..muhteşem bir sohbet eşliğinde afiyetle yedim onu xD arkadaşlarımdan ÖZnur'um ile Ümrancımla beraber..felekten bir sınav çaldık :))
şimdi kara kara yarınki nalet xD sınavı düşünmekteyim.. postsuz bırakmak istemedim okumaya değer bulanları :) yarın da sınav sonrası benim için muhteşem geçecek gibi gözüküyor..can dostum zeynebimle görüşüp katmerli hasrete son vericez inş. :)) bu arada onun için harika bir ıslak kek yaptım.. tadına bakmadım tabi ama kokusu harika geliyor burnuma :) umarım zeynebcim de beğenir :) yarından sonraki yarın da bazı atraksiyonlar olucak hayatımda.. artık onu da o gün paylaşmaya çalışırım inş..

bu ıslak kekimin tarifini vermek isterdim ama nerden bulduğumu hatırlayamadığım için link ekleyemiyorum.dolayısıyla sanırım tarifi yazmak da etik olmicak.. inş. denk gelirim aynı tarife nette ve link vererek paylaşabilirim :)

herkese bol renkli günler olsun inşallah..

sevgiler..

Hiç yorum yok: