23 Ocak 2010 Cumartesi

beyaz beyaz :)

günaydın olsun herkese.. öyle bir aydın ki her yer bembeyaza boyandı boyanacak.. bahçemizdeki portakal ağacı nazlı nazlı boyuyor yapraklarını beyaza..ceviz de kendi köşesinde sallanmakta, rüzgara karşı duramıyor..aynı şekilde malta ağacımız da küçük bünyesiyle direniyor..ama kocaman yaprakları beyaza teslim oldu bile :) ömürleri belki benim yaşımın 2 katı kadar olan kocaman çam ağaçları da 'biz ne rüzgarlar gördük, ne karlar yağdı bu dallara heyy gidi heeeyy..edasıyla biraz gururluca..
ben de balkondan sakin sakin bahçeyi izliyorum..bi yandan kar yağıyor şiddetlice..gayet huzurlu ve dingin başladı gün benim için.. umarım herkes için mutlu bir gün olur bugün..bembeyaz ama sımsıcak olur inş..salepler içilir,sohbetler edilir,kahkahalar havada uçuşur..

beyazın yanında ben diğer renklerin de gününüze dahil olmasını diliyorum..

sevgiler..

Hiç yorum yok: