10 Mart 2010 Çarşamba

HEDİYELERİM!! :)

Sevgili Bahar'ın 8 Mart için organize ettiği etkinlik hediyelerim geldi.. Öncelikle arkadaşımız Bahar'a çok teşekkür ederim. çok hoş bir etkinlik oldu. benim için ilk olması hasebiyle de oldukça önemliydi. Dün Bahar'dan aldığım kargo takip numaramla gittim pttye..aldım paketimi. eve gidip heyecanla açtım. içinden itinayla hazırlanmış çok cici 2 paket çıktı..ladygreenriver göndermişti bunları.Paketimde Turuncu çiçekli hoş bir koku,2 adet çorap,bir tane püsküllü hoş bir şal,bir tane de şirin mi şirin anahtarlık. Anahtarlık kendi gibi şirin bir kese içinde.hepsi çok güzeller.. beni çok mutlu etti. içinde güzel de bir not vardı.. Çok ince düşünmüşsün Şulecim.. çok çok teşekkür ederim. Beni fazlasıyla mutlu ettin :) şimdi hemen fotoğrafları paylaşmak istiyorum..


5 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan arkadaşım, Şulenin de ellerine sağlık, çok ince bir arkadaş olduğu belli zaten....

Nilgün Komar dedi ki...

canım güle güle kullan hediyelerini.. hepside çok güzeller.. şule'nin de ellerine sağlık...

sevgiler...

M@hPéRÎ dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar.. :)

sevgiler her ikinize de..

ladygreenriver dedi ki...

canım güle güle kullan hediyelerini,belki sana layık degiller ama küçük bir anı işte.birbirimizi tanıyıp,zevklerimizi öğrendikçe daha hoş hediyeler yollarız.etkinlik olması şart değil.
öpüyorum canım..

M@hPéRÎ dedi ki...

tekrar çok teşekkürler şulecim. hepsi birbirinden güzel..öpüyorum ben de..