20 Mart 2010 Cumartesi

www.mahperi.info

Uzun zamandır şöyle bolca vakit bulup da bir şeyler yazamadım bloguma.. aslında sebeplerim fazlaca geçerli ama şimdi burda bunları sayacak değilim tabiki :) yeni bir internet sayfası hazırlamaktayız Efemuyla..

http://www.mahperi.info/ yeni adresimiz..pasaja üye olduktan sonra aslında böyle bir site hazırlayıp ürünlerimi kendi sitemde paylaşabilirim diye düşündüm. malesef okul ve bazı ödevler bu düşüncemizin tam olarak şekillenmesine mani oluyor. Artık nefret gelmeye başladı okul ve ödevlerden.. :( ''bitse de gitsek..'' derdim lisanstayken..dedim dedim ve bitti.. şimdi aynı şeyi y.lisans için söylüyorum.. ''hadi artık bitse de gitsek..!!''

Dün cancanım Naran'ım geldi. harika bir gün geçirdik.hatta akşam bile beraberdik. tamamen şarj olduk ikimiz de :)) Efemu geldi.üçümüz sohbet..biraz siyaset,biraz tarih konuştk. sonra bi baktık saat coşmuş.. Naranımı evine bıraktık.. Üçümüz için de keyifli bir akşamdı..

Bugün evdeyim. siteye yeni ürünler ekledim. bekleyen siparişleri yapmaya çalışıcam. bir yandan yazılmayı bekleyen çok ama çooookk gereksiz bir ödevim var..onu düşünmek bile istemiyorum :((

Ama güneş bana gülümsüyor..asma yüzünü dercesine :) Yüzümden-yüzümüzden gülücükler hiç eksik olmasın inşallahh

Tasarımlarımdan birinin daha fotoğrafını paylaşmak istiyorum.. Her postta bir tasarım :)

Okumaya değer bulanlara sevgiler..takibinden olup da yorum yazamadığım çok güzel postlar var.. takipteyim blogcanlar :)

Hiç yorum yok: