28 Mart 2010 Pazar

2010 piknik sezonu açılmıştır!! :))

Canlarım merhabalar :)) Herkese mutlu haftasonları diliyorum..

Dün harika bir gündü bizim için :) Ailecek piknik sevenleriz.. Efemu ailemize katıldı.meğer o da bizdenmiş :) 2 gündür babam iş için şehirdışındaydı biz de annemi yalnız bırakmadık. biraz bizde biraz annemlerde kaldık.dün Efemu'nun izin günüydü.hava da pırıl pırıldı..haydi pikniğe dedik :))
tabiki çok sıcak değildi hava.benim biricik tedbirli annem bizlere hep kazaklar,hırkalar almıştı..ohh mis gibi giyindik onları.. mangalımızı yaktık, termoslara doldurduğumuz çayımızı içtik :) fotoğraflar çektik büssürü.. 2010 piknik sezonunun ilk kareleri..her dakikası ayrı keyifli bir gündü hepimiz için..
Derim herkes alsın piknik malzemelerini güneşi görür görmez yaksın mangalları :)) Anadolu Yakasında Taşdelen Mesire yeri var. çok çok büyük bir yer.. mangala da izin var :) bu sene piknik masalarını da yenilemişler..Tertemizdi.çok memnun kaldık. Babam gelsin belki haftaya onunla da gideriz pikniğe..telefonlaştık ztn çok kıskandı :)))
Bir yandan yarın okul var.onun bunaltı var..sevmiyorum bu okulu.. çok soğuk geliyor..her bakımdan..Mimar Sinan Üni.'de okumuş şanslı biri olarak Marmara'nın sadece betondan ibaret kampüsü bana itici geliyor.. Neyse bu da bitecek inşallah!!
Dün gece cancazım Naran'ımla telefonlaştık.Dost sesi duymak çok iyi geldi..

Bu arada bir de taç satışları gayet iyi gidiyor..bekleyen siparişler var.hayret ediyorum.ben bu kadar hareket beklemiyordum satışlarda..çok şükür.. Tabi biraz da vakit istiyorum Allah'ım..

Herkese kocaman sevgiler.. Mutlu pazarlar olsun efenim..

Hiç yorum yok: