1 Ocak 2011 Cumartesi

Kültür Bakanlığına bağlı kültür ürünleri mağazası

Merhabalar!

yazdan kalma paylaşmayı düşündüğüm o kadar çok fotoğraf ve mekan var ki..gezmekten fotoğrafları yayınlamaya vakit bulamadım desem yeridir. Artık çoğunun esprisi geçti ama en azından herkesin gezip görmesini istediğim çok hoş bir yer var. Mağaza İstanbulun merkezi Eminönünde. (yeni caminin arka tarafı oluyor.)2006 yılından beri mağazanın açık olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Önceleri o mağaza Sümerbanka aitmiş. Eminim bilenler vardır da ben ara sokakta olması hasebiyle yeni farkettim. bu kısmı geçiyorum. esas mevzu tüm ürünler yöresel..hepsi el emeği..tel kırmadan deri işlemeciliğine, çiniden sedef kakmaya kadar..çeşit çeşit ürünleri.fiyatlar da kesinlikle çok makûl.. Gezdiğim günü fotoğraflarını çekmiştim. blogumu düşünerek. İşte ürünlerden bazılarının fotoğrafları.. bu arada ben de kendime çok cici bi deri çanta aldım.. Kesinlikle mağazayı görmenizi öneririm..








Hiç yorum yok: