16 Şubat 2011 Çarşamba

Kışın ortasında bendeki bahar :))

Günaydınnnn!

Kafam güzel,dünya güzel,ben güzelim,herkes güzel! sloganıyla güne başladım :))) çok keyifliyim. çok güzel şeyler oluyor hayatımda..

yeni şeyler tasarlıyorum. çoğunu bir yere not etmekle yetiniyorum şu ara. çünkü tasarladıklarımı gerçekleştirecek vakit henüz yaratamadım. ama bir gün zaman içinde zaman yaratmayı başarırsam işte o gün hepsini gerçekleştiricem :)))

Kışın ortasında güneşle uyanmak çok harika bir şey. baharmış gibi hissediyorum. her ne kadar eldivenlerimle yakın bir ilişki içinde olsam da..

Otobüste tanıştığım teyzeyle dünkü muhabbetim geliyor aklıma. gülümsüyorum. Seviyorum teyzeyi. herkes kendinin çok iyi bir insan olduğunu kanıtlamaya çalışıyor gibime geliyor. kime kanıtlıyoruz ki! karşımızdakiler de bir şeyleri kanıtlamaya çalışıyor. kimi çakallığını, kimi sevgisinin çokluğunu vs.. kanıtlamıyorum hiç bir şeyi.böyle seviyorum kendimi ve herkesi.

Hani tasarım yokmu diyor blogum bana. evet var! geçen gün tutamadım kendimi. resmen bir patlama yaşadım ve aldım elime malzemelerimi.hayalimdeki şeyi yaptım. bunu gerçekten böyle hayal etmiştim. ve gerçek oldu..
diğer hayallerimin gerçek olmasını diliyorum şimdi :))
fotoğraflarını paylaşasım geldi. gören herkese bahar getirsin istiyorum şu an..

Hadi gülümseyelim.hayat mükemmel bir servet!!



bu arada ben dantelleri daha çok bu kahve tonlarında olanlarını seviyorum..rahmetli anneanneciğimin benim çeyizim için ördüğü salon takımındaki kırlentinin üstünde çektim fotoğrafımı.
bu taca sahip olmak istiyorum diyenler pasajımdan satın alabilirler tabiki.ayrıca facebookta Mahperi Tasarım hesabından da..

sevgilerimle..

Hiç yorum yok: