19 Şubat 2010 Cuma

Akşam Yemeğine Misafirim var :)

Herkese merhabalar..dün akşam öylesine tv izlerken gözümün önündeki kapı süslerini evimin içindeki odalara yapıştırdım. kapı süsüydüler ama henüz kapılarına kavuşamamışlardı. vakit kaybetmeden kavuşturdum. :) bence çok da hoş oldu. işte fotoğrafları..





Bugün de sabahtan beri akşama gelecek olan misafirlerim için yemek hazırlamakla meşguldüm. Menüyü belirlemek çok vaktimi almadı da hazırlaması baya bi uğraştırdı.
Menüyü tariflere girmeden yazmak istiyorum..

Lebeniye Çorbası
Fırında Kaşarlı Mantar
Susamlu Pilav
Ispanaklı Börek
Kırmızı Biber Kızartması
Amerikan Salata
Bizim Klasik Salatamız
Karnabahar Köftesi (Sofra Dergisinin bu ayki sayısından aldım tarifi)
Çikolata Soslu Muhallebi
Çayın yanına da Islak Kek yaptım.

Yaptıklarım arasında Lebeniye çorbasının lezzetini çok beğeniyorum. Karnabahar çok sevmiyor olmama rağmen bu şekilde bana oldukça lezzetli geldi.ama tariftekinden biraz daha fazla un koydum ve 1 gece de buzdolabın beklettim karışımı. ıslak kek de benim zaten klasiğim denilebilir.

Masamı da hazırladım sayılır. sadece salataları masaya getirmek kaldı. masamın yarı hazır fotoğrafını çektim. hoşuma gitti.anneciğimin benim için aldığı beyaz güllerden yapılmış peçetelik çok cici durdu.Bakııınnn :)





Resimler böyle..hazırlıklar güzel keyifli.. Umarım akşam da güzel geçer :)

2 yorum:

ladygreenriver dedi ki...

ellerine saglık canım menün de masanda çok sade ve şık.inşallah güzel bir akşam geçirirsiniz ailecek.peçeteliklerin de hakikaten harika ve ve veeee kapı süsleri ne kadar şirin olmuş küçük ama çok şirin çok güzel bir fikir ben de yapıcam inşallah.
sevgiyle kal..

M@hPéRÎ dedi ki...

çok teşekkürler cnm.beğenmene sevindim. kapı süslerimi ben de çok sevdim. girip çıkarken gözüm onlarda :) tahmin edeceğin gibi yapımı çok kolay.ama şık ;) kolay gelsin cnm.

sevgiler..