3 Şubat 2010 Çarşamba

@yuva :))

arkadaşlar sonunda yuvama kavuşmuş bulunuyorum..bu güzel olayın şerefine hemen bir ''by mahperi'' lerden paylaşmalıyım :) bu sefer bir kapladığım bir kutuyu paylaşıcam.. kutu da a ikea'dan aldığım bir masa lambasına aitti.tabi kutular atılamaz bizim gibiler tarafından.. her türlü ayakkabı kutusu,çikolata kutusu ya da böyle absür şeylerin kutuları mutlaka süslenmek için yığınla bekletilir.gün gelir mutlu edilir bu kutular :)) krem rengi kurelayla kapladığım kutunun üzerine fimodan ilk gül denememi yapıştırdım.şimdi pek beğenmesem de rengini çok beğendiğim için varlığına devam etmesinden rahatsız değilim :) etrafında tüllü kurdela ve inciler kullandım.ıvır-zıvır denilen şeyleri saklamak için kullanmaktayım :))

6 yorum:

pelince dedi ki...

Yine çok şık şeyler hazırlamışsın,emeklerine sağlık...

sevgiler..

M@hPéRÎ dedi ki...

sağol cnmcm :)

bahar yorgun dedi ki...

pasta dilimine benzettim ben :)) ellerine sağlık

M@hPéRÎ dedi ki...

eheh doğru üzerindekiler de şeker hamurundan yapılmış gibi oldu :))

ladygreenriver dedi ki...

harika olmuş ellerinize saglık
sevgiler
sade ama çok hoş bir blogunuz var.

M@hPéRÎ dedi ki...

blog işine gireli uzun zaman oldu ama pek el atamamıştım.son zamanlarda ilgilenmeye başladım. yavaş yavaş şekilleniyor blogum.beğenmenize sevindim..teşekkürler..