16 Şubat 2010 Salı

Bir Blog doğmuş..

Bugün gezdiğim ve postlarını keyifle okuduğum harika bir blog doğmuş arkadaşlar. 3 yeni anne birleşmişler..Anne Renkler bu şirin blogun adı..her biri kendince içlerinden geldiğince,deneyimleriyle çok güzel sözler dökmüşler bloglarına.. hele bir tanımlama varki kendileri için yazdıkları beni benden aldı..Ege'nin Annesi yazmış. ben de o yazıdan bir kesit aldım. tabi verdiğim her iki linkten de ulaşılabilir metnin tamamına..


...

Üç anne renk birleşti.

Ve üç bebek renkten öğrendiklerini, hissettiklerini, duyduklarını hayattaki diğer renklerle paylaşmak istedi.
Güldüğünü gizlemeden,
Olmayanı varmış gibi göstermeden,
Kimseye büyüklenmeden,
Bak bende var, sende yok demeden,
Sadece ve sadece hayatın içinden,
Eğrisine bakmadan, doğrusunu ararken,
İşleyen demir ışıldar felsefesiyle yola çıkıp,
Tüketime değil de üretime evet diyen üç annenin buluştuğu palet aslında ana renkler…
Keyif almak, keyif vermek ve izlenimlerimizi paylaşmak adına,
Herkese en içten merhaba.

Ben son zamanlarda çoğu kişinin kendi hayatlarına dair reklam uğruna olmayan şeyleri var gibi gösterme,asılsız reklam kampanyaları oluşturduklarını düşünmekteyim. ve bu komik şeyler beni çok güldürmekteydi.ben reklama gerek olduğunu düşünmem hayatıma dair. herşey ortadadır. mutluluk varsa içimde gözlerimden okunur zaten. kelimelere döküp reklama girmem.. işte hanımlar da çok güzel tanımlamışlar kendilerini. ''Olmayanı var gibi göstermeden'' diyerek.. :))

ben sıkı takipçilerinden olacağım.blogları oldukça yeni..benim blog da çok eski sayılmaz ama hani olurda birileri de benim sayemde farkederse bu şirin blogu mutlu olacağım..

herkese kocaman sevgiler..

3 yorum:

Gamze dedi ki...

çok teşekkürler,o kadar güzel yazmışsın ki,insanın anlaşıldığını bilmesi çok güzel,sevgilerimle...

Hilal dedi ki...

çok teşekkürler desteklediğiniz için
kendimizce, içimizden gelip dilimiz döndüğünce birşeyler yapmaya çalışacağız.
bu süreçte de anlaşıldığını, güzel birşeylere vesile lduğunu bilmek ne kadar güzel.. sevgiler...

M@hPéRÎ dedi ki...

rica ederim hanımlar.. tecrübelerinizden faydalanacağım inş. benden de hepinize kocaman sevgiler.. :)