4 Şubat 2010 Perşembe

annemin hamur tahtası :)

annemin yıllarca üzerinde baklava,börek ve mantı açtığı yuvalak tahtası gün geldi ek yerinden ikiye ayrıldı..tabiki atılamazdı :) hemen atladım: ''ben bundan bir şey yaparım.'' diye :)) annem olmaz falan dediyse de benimle aynı fikirde olan Efemu hemen araştırmaya başladı. mutfağımıza açılıp kapanır bir masa yapmaya karar verdik ondan..hemen Koçtaş'tan gerekli metal aparatı aldık. işin o kısmı Efemuyu ilgilendiriyordu. ben de bu tahtanın renklendirilmesi gerektiğini düşünüyordum..en sonunda elimdeki boyalardan harika bir turuncu tutturdum.hemen fırçamı aldm başladım boyamaya..yıllardır kullanılmış olmanın bıraktığı izler dolu masamızın üzerinde.bu izleri kapatma gereği duymadım.. çoğun annemin, bir kısmı annanemin yaptığı bu izler bende kalsın istedim.-şimdi rahmetli ananemi ne çok özlediğimi düşündüm gözlerim yaşlı..mekanı cennet olsun.. 

boya kuruduktan sonra mat sprey cila ile cilalama işlemini de tamamlamış olduk.. sonra Efemu aldı eline matkabını.başladı çalışmalara.en sonunda açılıp kapanabilen bu şirin masa ortaya çıkmış oldu..




4 yorum:

nesilihan dedi ki...

yaaaaaaaa inanmıyorum kızııım ikinizi de yerim ben..beraber çalışıyorlarmış bi de şunlara bak :) çooooooookkk şirin olmuş yaa evin kimbilir ne tatlı :( gelcem yaza bekle beniiii

M@hPéRÎ dedi ki...

organize işler bunlar kuzucum :) insanı boğmayan şirin bir ev oldu. seninle çay-kahve içmeyi- uzun uzun muhabbet edebilmeyi diliyorum evimde :) canım arkadaşım,kuzucum benim..

ladygreenriver dedi ki...

ay yani helal olsun sana ve aynı kendimi buldum ben burada yaaa.ne kadar güzel bir düşünce.üzerine dekopaj usulu yada peçete çalışması da yapılabilr.tabii bu bir fikir.iyiki bulmuşum burayı.çok tatlısınız.aynı kafadan insanlarla tanışmak beni çok mutlu ediyor.ben de herşeyi degerlendirmeye calısır,birşey atmamm.
canım ya
sevgiler

M@hPéRÎ dedi ki...

ayy yorumunuzu okuyunca cidden mutlu oldum. şimdi blogunuzu gezmek için canatıyorum.ama yorumlarınıza cvp vermemek gibi bi nezaketsizlik yapmak da istemedim.birazdan blogunuzdayım :)

peçete tutkalı aldım aslında bakarsınız biraz yıpranınca bir zımpara sonrasında güzel bir peçete işi yaparım üstüne :)

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim..

sevgiler..