10 Şubat 2010 Çarşamba

Bir ahşap boyama denemem

yıllar önce Erenköy Zihnipaşa Pratik Kız Sanat Okulunda Ahşap boyama kursuna katılmıştım.hocam Hürrem Hanım kursiyerler arasında en genç ben olduğum için fazlaca ilgilenirdi benimle sağolsun :) kurs bittikten sonra da devam eden bir hobi haline geldi bende ahşap boyama.bugün paylaşacağım kutu da kurstan sonra yaptığım çalışmalardan biri. 2 yıllık Sanat Tarihi eğitimim sırasında yapmıştım bu kutuyu. dolayısıyla kutu için seçtiğim resim de baya bir sanatsal oldu :) işte kutum arkadaşlar..



4 yorum:

neslihan dedi ki...

bu da süper süper ! annem de yapıodu bi ara ahşap boyama ne güzel çok severdim ben de hep yapmak istedim de bi türlü fırsatım olmadı senin yaptıklarını görünce tatmin oluorum kendim yapmış kadar oluorum o bana yetio bebeiim ellerine sağlık :)

M@hPéRÎ dedi ki...

ahşap boyama çok keyifli kuzum yaa..böle haldır haldır boyamak allaaahhh xD tutamıyodum kendimi.. o kadar yapmıştım ki şimdi aileden herkesin evinde benim tepsilerden vardır.güle güle kullansınlar hepsi tabiki :)
keşke bitane de kendime ayırsaymışım ;p

ladygreenriver dedi ki...

çok şık olmuş canım ellerine saglık
yeşil rengide çok severim.çok hoş durmuş.
sevgiler

M@hPéRÎ dedi ki...

beğenmene sevindim cnm..ahşap boyama keyifli ama son zamanlarda vakit ayıramadığım bir hobi :) inş.ilerde daha güzel ürünler çıkar elimden..