15 Şubat 2010 Pazartesi

üç yapraklı yoncam :)

Biz yine Efemu'yla Erenköydeyiz.annemlerde :) tabi yine malzemelerimden uzaktayım. bu biraz beni rahatsız etse de üretime her ortamda devam arkadaşlar :) anneme gözlük ipi yapmak için misinamı ve kırmızı-siyah karışık kesme boncuklarımı yanımda getirmiştim gelirken. gözlük ipi dediğin ne ki? hemencik bitiverdi. ama durur mu Mahperi!! asla!! xD ehh ben de kalan boncuklardan misinayla bişeyler denedim. kimbilir yeni bir taç süslerken kullanırım. ya da bir broşa uyarlanabilirler.. hemen resimlerini ekliyorum.

2 yorum:

ladygreenriver dedi ki...

bu üç yapraklı yonca çok hoş aslında daha küçültülerek 2,3 kat üstüste yaplabilir.hani şu puantiyeli buzdolabında ki çiçeğin gibi.ellrine saglık.
sevgiler

M@hPéRÎ dedi ki...

evet olabilir tabi. bu temeli üstüne tüllerle çiçeklerle bişeyler yapmayı düşündüm ben de. ama henüz düşünce halinde :) uygulama tamamlanınca yayınlicam.