18 Şubat 2010 Perşembe

Eminönü gezmecesi

Merhaba arkadaşlar..bir kaç gündür yeni bir post hazırlamamıştım. ama blogları hergün takip ettim. bloglardaki hareketlilik beni mutlu ediyor. çok çeşitli etkinlikler düzenleniyor.hepsine katılasım var ama zamana güvenemiyorum.o nedenle şimdilik Bahar'ın etkinliğine katıldım. Baharcım adresleri gönderdi sağolsun. şimdi harıl harıl hazırlıklar var. ama ben bi yandan da geziyorum. malum tatil bitti ama benimki bitmedi.henüz başlamadım okul yolunu aşındırmaya. dün yani 17 şubat günü teyzem-annem-ben eminönünün yollarını aşındırdık.Efemu sağolsun bizi Eminönüne kadar bıraktı. oohh bizim için harika oldu.yorulmadan geldik. ehh artık enerjimizi gezmede harcayabilirdik xD aynen öyle yaptık.. tüm gün gezdik.dehşet yorulduk ama çok keyifli bir gündü. hava da tam gezme havasıydı. çok kısa süre yağmur yağdı ama içi gezme aşkıyla yanan biz altın kızları gezmeden alıkoyamadı xD Mısır Çarşısıyla başladığımız gezimiz,Sultan Ahmet ziyaretimizle son buldu..en son vapurla Üsküdar'a geçmekse hepsinden daha keyifliydi. ne kadar zaman olmuştu Üsküdara vapurla geçmeyeli.. Üniversite zamanlarımı hatırladım..yaşanmış olduğu için mutlu oldum.. İstanbul gezilir de fotoğraf çekilmezmi? işte benim karelerim..

Hepinize sevgiler..  


Mısır Çarşısından renkler..






Sultan Ahmet Cami


Meydan'da Alman Çeşmesi

2 yorum:

guherce dedi ki...

çok sayın by mahperi madem yoruldun az gezseydin.beni mi kıskandırmak istiyorsun aşk olsun...ama neye sevindim biliyor musun saray muhallebicisinde muhallebi yiyemediğine:)))))

M@hPéRÎ dedi ki...

by mahperi ne yawss xD yok valla kıskandırmak değil amacım. amaç teyzoşumu gezdirmekti :) amacını aştı tabi bu gezmece eheueheu :)
saraya beraber gidecez cnmcm. eheh :))