5 Şubat 2010 Cuma

Renkli Kurabiyemmm :))

Merhabalar :) Dün kalp şeklinde yaptığım kurabiyeleri sabah kalkar kalkmaz benmari usulü erittiğim bitter çikolataya bulayıp sonra da renkli şekerlere bandırdım..biraz soğumalarını bekleyip canım arkadaşım Narana götürdüm. Narancımın ablası Canan ablam da çok beğendi kurabiyeyi.. tarifini Neşeli Tatlar Evi'nden almıştım. Tarifte zencefil vardı ama evde zencefilim olmadığı için sade tarçınlı oldu. Nikahlarda şeker yerine kurabiye dağıtmak isteyenler için harika tasarımlar yapılıyor. ben de kendi kına gecemde yapmıştım. kırmızı şeker hamuruyla kaplayıp üzerine Efemyla kendi adımı basmıştım :)  neyse ben şimdi bugünkü yaptığım renkli kurabiyelerimin fotoğraflarını paylaşmak istiyorum. Kurabiyenin tarifine yukarıda verdiğim linkten ulaşılabilir..

hepinize kocaman sevgiler..




Hiç yorum yok: